[Epitesz-barkacs] vákumos tárolóedény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 21:45:37 CEST

gyapo wrote:

> Errol azt olvastam, hogy ujabban mar azt
> feltetelezik, hogy nem az aluminium valtja ki,
> hanem az Alzheimeres sejtek kezdik el magukba gyujteni az aluminiumot.

Na ezt még nem hallottam. Ezek szerint lehet, hogy az alumínium valamilyen
módszerrel történő detektálásával ki is lehet mutatni ezt a betegséget?

> Na ezt lattam. Fozomusorban a ket indiai
> (hazaspar) olyan szendvicset csinalt, amit a
> vegen beboritottak aranyfoliaval. Ez egy szokasos
> etel indiaban, es megeszik az aranyat.

Menten betojok! Azt még megértettem volna, hogy rohadt gazdag helyen ebbe
csomagolnak kaját, de hogy megegyék! Rosszabb, mintha vasból lenne, mert
az legalább megemésztődik valamelyest, de az arany változatlanul marad, és
akár károkat is okozhat, nem?