[Epitesz-barkacs] vákumos tárolóedény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 22:08:19 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Vegyileg nem zavar, elvégre nemesfém, nem fog feloldni benned.

Eddig tiszta.

> Mechanikailag megint nem, mert pár mikron vékony aranyfüst lemez
> darabkákról van szó. Szerintem pár miligramm lehet az egész súlya.

És ha valahol megreked? Vakbélben vagy ilyesmi? Igaz, hogy mondjuk az üveg
se változik meg vegyileg, és van, aki szétharapdál egy üvegpoharat,
megeszi, és semmi baja nem lesz. Végülis a szervezet egy élő valami, és
érzékeli a bél minden porcikája, hogy mi van ott, és biztos annak
megfelelően működik, viselkedik.

Én mindenesetre nem ennék se üvegtörmeléket, se aranylemezkéket. :-)