[Epitesz-barkacs] kézipumpa és vákum (volt: Zepter tárolóedény)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 22:06:20 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> érdekes módon jelentéktelen, ujjbegyen sem érzem, és egy
> golyós kerékpárszelepet sem bír megindítani, pedig a nyomóoldal
> simán tud 10bar felett nyomni

Szerintem türelmetlen vagy. Ugyanis nem direktben a kompresszor bemenete
van a csövön, hanem az edény. Az meg van vagy 2 liter, de 1 biztos, és azt
kell kiürítenie.

Más tészta, hogy ha vákuumozásra van használva, akkor nemigen van a belső
egységnek, tehát magának a motornak meg a kompresszor résznek hűtése,
tehát ha pl egy 80 literes bojlert akarnál vele leszívni, akkor szinte
biztosan leégne. (Vagy nem, de nem fogadnék a működőre maradásában.)