[Epitesz-barkacs] pedalos vakum

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 18., Cs, 18:27:16 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.06.18. 07:51:20 -7h-kor írta:

> vakuumnak hivnak mindent, ami legkori alatt van. de azert egy mellszivo nem
> csinal tul sok vakuumot.

igazad van, kellene vennem egy vákummérőt is

itt találtam kettőt is ami tud vákumot mérni

Vákuum mérő 52mm kék világítással
120 x 120 - 18 kB - jpg
www.fullshop-tuning.com

ennél olcsóbb vagy jobb létezik?
20ml-es egyszerhasználatos fecskendővel a golyós kerékpárszelepet
úgy néz ki, hogy szívatni is tudom, de ennek a végén olyan menet van, ami
nem metrikus, lehet, hogy valamilyen collos menet?

vagy

felmerült bennem, hogy olyan gumimembrános ketyerét kellene
rászerelni a befőttesüveg fedelére, mint amivel az autók ACpumpája is van?