[Epitesz-barkacs] pedalos vakum

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 19., P, 14:54:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.19. 14:19:38 +2h-kor írta:

> Elég fura. Azért az, mert szerintem ezen a légköri nyomáson ez nem műxik.
> Hacsaknem körbeköpködik, és jól meg is nyomkodják. :-)

A köpölyöző csészéből a levegő eltávolítása mechanikus úton történik, pumpa segítségével. A hagyományos változatban, alkoholos vattát tekerve egy pálcára, s azt meggyújtva, a szájával lefelé fordított csészéből a lánggal elhasználjuk az oxigént, majd a csészét a bőrre helyezzük. A vákuum felszívja a bőrt.

és itt van egy kis tudományos adat:
Kezelések és árak | patikamagazin.comKöpölyözés: ( vákum masszázs) Az üvegköpölyben, egy kisméretű pumpával 0,03 - 0,08 MPa között szabályozható vákumot hozunk létre. A köpölyözés előnyei: ...
www.patikamagazin.com/.../kezelesek