[Epitesz-barkacs] féltöltet funkció

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 20., Szo, 11:29:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> némelyik  fagyasztószekrényben "féltöltet" funkció működtethető
> (mint energiatakarékosság)
>
> ez most mit csinálna? a -18 helyett -12 re menne vissza?
> vagy -18 -at tartja, de akkor hogyan lenne energiatakarékos
> funkció?

Nem tudom, de nagyon kamu szagúnak tűnik a dolog. Valszleg a mosógépektől
irigyelték el az ún. féltöltésű vakarékos módit.

Itt a szükséges teljesítményt, ha nem nyitogatják és a kaja is már beállt,
kizárólag a külső-belső hőfok és a hőszigetelés szabja meg. Nem lehet itt
féltöltésekkel szórakozni, üresen is annyit fogyaszt.

Hacsaknem van két elkülönített tere, és ha csak az egyiket rakod meg, a
másik üres, azt nem hűti.