[Epitesz-barkacs] alló fagyasztószekrény takarékon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 20., Szo, 12:14:34 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a fagyasztószekrény minden polcán van fagyasztólap?
> sorbakötve, vagy párhuzamosan?

Nem tudom, valszleg szabad a gazda a konstruktőr számára.
A mienkben egy aszmmetrikus szárú U alakú lemez van, ami egyúttal a felső
részt fogja át, a rövidebb U alatt van a fiók, ami kevésbé mély, mint a
felette lévő rész, mert mögötte van a két kompresszor.

Szóval ez egy egyszerűbb, kétrekeszes mélyhűtő rész, és egy fagyasztólapja
van, de az jó nagy.

> a hóbagoly weblapján "visszacsapó szelep" is, és
> mágneses csapot is láttam, tehát elég jól vezérelhető
> ketyerét lehetne összehozni

Ha a két mélyhűtőt akarod használni, akkor csak az ő áramellátásukkal meg
a levegő irányával kell foglalkozni. Nem kell az egyes hűtők érdemi
részébe beavatkozni.