[Epitesz-barkacs] rozsdamentes?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 21., V, 09:51:58 CEST

>melyik anyagot minek nevezik tudományosan, vagy szakmai szavakkal,
>milyen szó, amit keresnem kell, és melyik szó az, ami az elkerülendő
>anyagfajtát jelöli?

nem tudományos magyarázat, de helytálló lehet

az egyik rozsdamentes, míg a másik saválló.
az első olcsó kacat, míg a másik drága és minőség.

a rozsdamentest már láttam megrozsdásodni, igaz foltokban,
pl. rozsdamentes csavarra ráfolyt savas gyümölcsszörp, jó sokáig rajta állt
és megrozsdásodott a rozsdamentes csavar ott ahol érintkezett vele.

sőt vettem rozsdamentes kémény béléscsövet, amiről adtak műbizonylatot is.

szerencse, hogy az egyik kéményem még nem készült el, így összedugtam
egymásba majd ki a tetőn és ezen tüzeltem, szó szerint vegyes tüzeléssel.
időnként bele került egy-egy pvc darab is..., 2 év után annyira szétette az
eső meg a sósav, hogy szita lett.
vissza vittem a boltba ahol szó nélkül kicserélték a 6 méter rozsdamentes
szétlyuggatott csövet persze másik ugyanolyan vacakra.

azóta nagyon kiválogatom, hogy mi kerüljön a kályhába.
belegondolni is rossz, hogy mi lett volna ha a kéményből kellett volna
kicserélnem...

tapasztalatom szerint minél jobban fogja a mágnes annál kevésbé minőség és
annál jobban tönkre megy.