[Epitesz-barkacs] rozsdamentes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 21., V, 12:40:11 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.06.21. 09:51:58 +2h-kor írta:

> nem tudományos magyarázat, de helytálló lehet
>
> az egyik rozsdamentes, míg a másik saválló.
> az első olcsó kacat, míg a másik drága és minőség.
------
ceg.sonet.hu - Termék: saválló lemez
König Bt. Acélszerkezetek tervezése, gyártása,
??????
saválló ( rozsdamentes ) pultok, ... rozsdamentes tárolóedények, tartályok gyártása, lemez - élhajlítás, ...
ceg.sonet.hu/termek/saválló+lemez.html
-----

kerestem a neten: "rozsdamentes + saválló + lemez + árlista"
de érdemi  infokat nem találtam :-(

hogyan szűkítsem a keresést, hogy érdemi m2-árakat is találjak? :-(