[Epitesz-barkacs] laminalt padloburkolo

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 21., V, 12:51:49 CEST

hmm...

akkor a komoly kerdes az, hogy sportcsarnoknyi meretekben hogy oldjak
meg a padlo (tipikusan vmi parkett) burkolasat?
ott nem ritka a 15*20 meteres palya sem. kosar, kezi v roplabda,
termefoci, stb..
raadasul ott nem lehet nagyon uszora sem venni, mert hamar lennenek
rajta komoly resek..
es persze annak az alapozasa sem lehet egyszeru.