[Epitesz-barkacs] laminalt padloburkolo

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 21., V, 15:21:22 CEST

Szervusz Szépygab!

Aztan raallitottuk a konyhabutort, aminek U alaku pultja nem csak a
> fal mellett fogta le. Egybol megszunt a szabad mozgas lehetosege,
> amit a resek kinyilasan merhettunk le :-(

Akkor a laminált jóval kisebb mértékben tágul/zsugorodik nedvesség hatására,
mint a tömör fa. Nálunk melegburkolatként hajópadló van, a fenyő télen 1
mm-rel nagyobb hézagot mutat (nyáron raktuk le) - 1% zsugorodás. A másik két
fajt nem tudom, ott nem ilyen szembeszökő.

szia: Balázs