[Epitesz-barkacs] gazrugos szek hegesztese

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 21., V, 17:08:38 CEST

>akkor ezek szerint villannyal hegeszted, és a korábbi hegesztéstől kb 3-5

>ha kiszeded a műanyagos elemeket, tehát nem kellene azonnal >hidegvizezned,
>akkor egy kis gázlánggal "feszültségmentesíteni" >"visszaereszteni" és
>akkor elég 1 alkalommal meghegeszteni

igen kb. ez a helyzet, bár egy újabb eltörés azért kb. 1-2 évente következik
be.

minden műanyagot lebontok róla, de a gázrugót nem tudom és nem is akarom
szétszedni.

azért ragaszkodok ehhez a kb. 15 éves székhez, mert nagyon kényelmes, vasból
van minden része kivéve burkolat és ülőke, nem ereszt a gázrugó a mai napig
sem.
még 94-ben egy cég ilyen székekkel bútorozta be az irodáit, asszem 12e ft/db
áron.