[Epitesz-barkacs] gazrugos szek hegesztese

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 21., V, 17:31:21 CEST

ha par evet kibir, jolvan, majd akkor kidobom..

most csak az a bibi, hogy ugy szetszedtem, hogy a gazrugos resz is
kijott, aminek a tetjen a szelep van. kipucoltam, de nem akar
visszamenni.. igy nem er be a nyomokar a szelepre.. :-(
de asszem teszek oda vmi kozbetetet.. a fene szedi szet ujra es
melengeti a perselyt.. gondolom vmi zsugorkotes volt, csak a hegesztes
kimelengette.. :-(