[Epitesz-barkacs] polc csiszolás

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 21., V, 20:05:07 CEST

egy eve kb az elektros listan kerdeztem a fein multimasterrol..

megvettem, mert jonak mondtak... es jo :-)

legfeljebb ha kicsi a szekreny, nem fersz be.. :-(

de lehet, hogy homokfuvassal jobban jarnal..  az tuti nem mar bele a
sarokba.. egyenletesen lehet vele dolgozni.. persze jellemezoen nem
hobbi technologia