[Epitesz-barkacs] talalkozo

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 22., H, 00:18:32 CEST

bezony, de jo lenne maganban teflonszam, nomeg helyben szallast foglalni
es a reszleteket is megbeszelni.
en szerdan nem vagyok gepkozelben.. addig fixaljunk dolgokat, ha lehet.

ja a teflonszamokat ne nekem kuldjetek, hanem a Balazsnak, azt hiszem o
a keszthelyi, tehat van helyismerete es talan ra is er valamit szervezni.
ha szukseges es a tobbiek is hasonlokepp gondolkodnak, akkor vinnek
magammal egy fo nonemu es jogositvannyal rendelkezo kiserot..  sorozes
mellekhatasai (szonda) esetere

de ha zaertkoru fiubuli, az is megoldhato, csak masnap reggelre legyek
tiszta... tehat akkor tenyleg ottalvos a dolog.

amugy a varos valamelyest ismerem, meg a strandokat is..  ha jo ido lesz
  javasolnam a libas strandot, mert a kozpontinal a parkolas es a
nyugalom is necces.. az egyetemnel levo sem az igazi..

ha kell tudok adni utvonalat, gps koordinatakat, teflonszamot
maganban,sajna a szallas tippem nem jott be, mar fel szezonra elore
kiadta az ismeros a keglit.

Z.