[Epitesz-barkacs] [elektro-etc] közmunka

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 22., H, 20:32:39 CEST

Hofferek Attila wrote:
> joska, vegigolvastam a szellemi diareidat a temaban, kosz, nem fogok
> elmenni az epitesz lista talalkozojara. nem vagyok kivancsi a pofadra.

Baromság.
Soha semmilyen találkozóra nem szoktam elmenni, még osztálytalálkozókra,
meg régi munkahelyi találkozókra sem. Ide sem akartam toled függetlenül
sem. Szóval csak bátran.

(Nem reagáltam elobb, mert jókora levéladagot töröltem, csak aztán láttam
az építészen, hogy mit írt az Ács Gábor, és belenéztem, mi van a dolog
mögött.)

Jó szórakozást!