[Epitesz-barkacs] MSZ 1601, A1 keverék

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 23., K, 13:56:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.23. 13:31:20 +2h-kor írta:

> Miért olyan fontos neked az összetétel? Elég hasonló az égéshőjük. Ha
> spéci dologhoz kell, biztos lehet kapni tiszta propánt, tiszta butánt,
> izobutánt... akármit.

még rákeresek, mert hőszivattyúba inkább a propán, hűtőbe
meg inkább a bután, ---> ergo keverten téli-nyári is lehetne

> Meg nem mindegy, hogy milyen alakú a láng, kiterjedt, szúró... Ezek
> számítanak, nem az, hogy mi a propán-bután arány.

Egy családi ház nagyságrendű sólé-víz hőszivattyú esetén a munkaközeg maximális töltete mindössze 1,0 kg ún. tiszta propán (R 290). Megújuló energiaforrások ...
www.hidrologia.hu/vandorgyules/26/.../Komlos_FerencOK.doc