[Epitesz-barkacs] klimaszivargas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 24., Sze, 06:58:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.23. 21:30:37 +2h-kor írta:

> Pedig nem tehetnek mást - idővel.
> Úgy kéne gondolkodni, hogy van a világon valamennyi termelés vmilyen
> gáznemű anyagból, és ezt elsőre valahova betöltik, onnan esetleg még
> másvalahova, aztán megint, de egyet nem tudnak megtenni: örökre fogva

és akkor hoznak olyan törvényt, hogy csak tartályba lefejteni, hogy ekkor
1millió tartályt is el lehessen drága pénzért adni :-)

> tartani. Hacsaknem vegyileg visszaalakítani valami kötött vagy
> veszélytelenebb formába.
>
> Ha az utóbbi nem történik meg, elmondhatjuk, hogy minden megtermelt m3
> bármilyen gáz előbb-utóbb a légkörben landol. Tehát a megtermelésnél kell
> megfogni a dolgot, máshol nem lehet.

1000 évvel ezelőtt  még a lovát is vele temették, 100 éve már csak a testét
deszkában, ma már a koporsódeszkát is csak a "halhatatlanok" kapnak
(a többiek már csak porcelánedényt)

hosszú távon tényleg így van