[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 24., Sze, 11:11:20 CEST

hmmm, igen álmennyezet....ezt szeretném kihagyni, mégpedig oly módon, hogy
simán az alátét léceket felszegezem/csavarozom a fogópárokhoz és erre
csavarozom a gipszkartont, a fal és mennyezet között meg purhab üvegszövet,
és PS dekorléc akrillal felragasztva.

ytong glettelést elvettem, mert nagyon nehéz sima falat csinálni, meg úgyis
repedezik összevissza ezért a glettelés és a vakolás közötti árkategóriában
azt csinálom, hogy egyszerűen a nagyjából sima és sík falra falra
gipszkartont csavarozok és kész.
ez a földszinten teljesen bevált és tükör sima falakat kaptam és meglepően
gyorsan halad, mert nekem ez a glettelés vagy nagyon lassan halad vagy
nagyon hullámos lesz.