[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 24., Sze, 12:45:14 CEST

csak ket dologra reagalnek:

1. nekem a lakoter melletti ferdefalnal van a speci paraatereszto folia, a z ellenlecezes alatt. tehat cserep, csereplec, ellenlec, paraatereszto folia, szarufa, kozte uveggyapot, merolegesen elere bramaclec, kozotte uveggyapot, parazaro folia, gipszkarton. ez a konyv szerint is jo.

ha kivul is parazaro foliad van, akkor a lakoter felol isznyat precizen csinalnam a parazarast, hogy a ketto koze a lakoterbol semmikeppen ne juthasson meleg levego.

2. a fogoparokon elereallitott bramaclec van 60centinkent a fogoparra merolegesen, kozte uveggyapot. ezek tetejen, rajuk merolegesen ujra bramaclec, kozte uveggyapot, szinten 60 centinkent. ezen van a 15-os osb.

vajk