[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Jún. 24., Sze, 14:34:53 CEST

Ezt meg lehet csinálni plafonnal is?
Régi ház, (még egy falat is kivettünk), olyan hullámos a plafon, hogy csak
na.
Gondoltam festés előtt a gipszkarton felrakásra, csak a lécek miatt sokat
jött volna le a mennyezet, közvetlenül a betonba furkáni meg....
Valahogy ragasztással a következő festés előtt megpróbálkoznék, de mivel,
hogyan tartom ott a gipszkartont a ragsztó megkötéséig, hogy illesztem úgy,
hogy a gipszkarton csikok szépen sikba kerüljenek?

KI

> ytong glettelést elvettem, mert nagyon nehéz sima falat csinálni, meg
> úgyis repedezik összevissza ezért a glettelés és a vakolás közötti
> árkategóriában azt csinálom, hogy egyszerűen a nagyjából sima és sík
> falra falra gipszkartont csavarozok és kész.
Tökéletes, bár gipszpacnikkal szokták a falra ragasztani, nem csavarozni

Udv

szepygab
http://jokaja.hu

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4183 (20090624)