[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés /lépcső

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 24., Sze, 15:34:10 CEST

Viszont nagyon sok jó ötletet lehet náluk ellesni. Vagy aki akar,
eljöhet hozzám is megnézni.
Az én lépcsőm több, mint 9 rugó lett volna, aztán a végén
visszatartottam egy százast, kisebb hibák miatt. Ahogy néztem, máshol
még drágábbak a lépcsők, csak nem ilyen szépek (mindenképp függesztettet
akartam).

Gábor