[Epitesz-barkacs] pok a falon

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 12:30:58 CEST

Múltkor egy nő mondta nekem, hogy valami levelekkel (talán dió volt az
egyik, a másik meg valami fűszernövény) aggatta tele a lakását, mert azt
utálják a pókok. Nem tudom, mennyire működik, de ha utána nézel, lehet
hogy érdemes lenne a ház körül ilyesmit ültetni. Pár nap múlva meg is
tudom kérdezni, mi volt az.

Gábor