[Epitesz-barkacs] pok a falon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 25., Cs, 12:38:24 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Csak egy tapasztalat: a vadszőlőt nem lakják be a pókok. Nemtommér. Max
sejtem: a szél fújja a leveleket, mindent, tehát mozog, és talán ezt nem
szeretik. Vagy azt, hogy a vadszőlő minden objektumot megtalál, és a kis
kacsaival befonja... és ezt a pókok nem kedvelik? Nekünk a növények mindig
állónak tűnnek, de egy ilyen türelmes lénynek, mint a pók, láthatóan
mozgónak tűnhet. Érdekes lehet a vadszőlőt a tavaszi "robbanás" idején
fotózni mondjuk óránként egy kép, de lehet, hogy sűrűbben kéne.