[Epitesz-barkacs] pok a falon -akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 13:01:51 CEST

Hamár a hasogatott akác szóba került. Múltkor láttam egy telken nagyon
szép vastag akácfákat. Ami nekem úgy spontán nőtt, azok még max. 3-4
méter magasak, és pár ujjnyi a törzsük. Van ezekből többféle típus is,
vagy jellemzően mindegyik megnő ilyen vastag, nagy fának? Mert arra
gondoltam, meghagynék nőni párat tüzelőnek, annyira igénytelen növény,
mindent kibír. De ha a magoncok ilyen kis satnyák maradnak örökre, akkor
mennek a levesbe már most. Vagy tudtok ajánlani más fát, ami hasonlóan
strapabíró, nagy a fűtőértéke, de még gyorsabban nő?

Gábor