[Epitesz-barkacs] pok a falon -akác

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 25., Cs, 17:12:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.06.25. 16:11:55 +2h-kor írta:

> [...]

no, ezen a weblapon 2 könyvre is hivatkozik, mindkettő  "túléléstan"

azonkívül a használt étolaj is be tud segíteni, ezt én is tapasztaltam :-)

túléléstanilag A4-esre széttépett fényes, színes szóróanyag laponként adagolva
80 liter fürdővizet félóra alatt felmelegít :-)
(kb 400Ft elektomos árammal egyenértékű  :-) )