[Epitesz-barkacs] beáztam...

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2009. Jún. 25., Cs, 17:30:24 CEST

Légkondi az nincs. Na ettől fostam: kipakolni a szekrénysort, stb. Aztán a
galéria lábgerendáival nem tudom, mit kezdek. A Franc egye meg, elfáradt egy
darab cserépléc, három cserép lecsúszott néhány centit, és tessék!

Délután kicseréltem, alighogy becsuktam a padlást magam után, megint
leszakadt az ég, brutálisan. Most szerencsém volt. Egy méter tetőléc, a fene
enné meg, de hogy mitől adta meg magát.