[Epitesz-barkacs] beáztam...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 18:16:52 CEST

Őszintén szólva klímát én még csak a boltban láttam, fogalmam sincs mit
tud. ennek, amit ajánlottam, van olyan funkciója is, hogy nem hűti a
szobát, csak szárítja a levegőt, csapatja a párát. Az autómban van
klíma, ott pl. tegnap a nagy esőben semmit nem láttam, mindenütt olyan
párás volt az ablak, szó szerint másodpercek alatt eltüntetett minden
nedvességet. Érezni lehet ilyenkor a levegőn is, amint beindul.

A parkettával az még a gond, hogy alatta van a nedvesség, tehát
közvetett úton fog kidiffundálni a pára. Hogy ez milyen sebességgel
történik a fán és a réseken keresztül?? De egy próbát talán megérne. Ha
valaki talál olyan mobilklímát, ami tud fűteni is, van 2 csöve a
külvilág felé, és nem túl drága, megvenném és letesztelhetnénk a parkettára.

Gábor