[Epitesz-barkacs] csotores

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 26., P, 10:19:42 CEST

Amikor életemben először kádat építettem be, nekem már az megdöbbentő
volt, hogy a lefolyó környéki csövezések milyen gagyi megoldással
készülnek, amit utána általában be is falaznak a káddal együtt.
Így aztán még a kád oldalára is került fel egy kis szerelőajtó.

Volt egy nagyon milliomos ismerősöm, annak a nagyon nem olcsó
padlócsempéjét vésték fel, mert valahol elszállt benne egy cső. Rá egy
évvel a másik szobában is, aztán valamiért a teraszt is fel kellett
bontani. Azóta komoly fenntartásaim vannak. Bocs Balázs, amiket írok,
azzal Te nem sokra mész. De a pokolos szöveg tetszett, hogy érdemben én
is hozzászóljak :))

Gábor