[Epitesz-barkacs] csotores

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 11:42:53 CEST

vajk fekete wrote:
> hogyan csinalnad meg, hogy a kiszed-berak cucc korul a resen ne menjen
> be a falon
> lefolyo esoviz?

Ez nagyon egyszerű, csináltam már ilyet. A kiszedett hungarocellt utólag
kell késsel elvágni úgy, hogy az alsó és felső élek kifelé lejtsenek.
Minden bevágás olyan legyen, hogy az egész kivágott tömb befelé szűküljön,
tehát ékelődjön.
A hungarocell meglepően stabil, ha visszanyomják a helyére. Ez már
önmagában is megoldja, hogy az eső ne jusson mögé, de még nem szép. (nálam
mondjuk nem lenne nagyon szempont, igénytelen vagyok.)

Szépen megcsinálva, tehát ahol már van szín is rajta, pontosan tudni kell,
hol van a kiszedhető darab. Ahogy Szepygab írta, valami minta szélein...
és megsértve a színt, ki lehet bányászni a beékelt darabot, aztán vissza,
és a széleknél elrontott színt valahogy kijavítani. Nekem az se lenne
probléma, ha a visszaillesztett darab széleinél be lenne rakva elválasztó
fólia, és úgy lenne a szín felrakva, tehát utólag nem pattanna el a darab
szélein kiszedéskor. Meg az se, ha látszana, hol van ez a darab. Csak ott
kéne, ahol az elágazások vannak. Sőt, itt azt is meg lehetne csinálni,
hogy ha valami gáz van, innen lenne lefolyás a víz számára egy erre
kialakított csövön, méghozzá úgy, hogy kint megjelenjen valahol, tehát
észre lehessen venni. De ezt az egészet még jobban át kell gondolni.