[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

Tanács Dávid lista at sosperec.hu
2009. Jún. 26., P, 12:04:01 CEST

Sziasztok!

Lattam egy reklamot most, es megint feltort bennem a futesi kenyszer.
Itt most epp jo hitellehetosegek vannak, es lehet, hogy beleugranek
egybe, csak megint segitseget kerek Toletek, foleg a klimas futesuektol.

A helyzet meg mindig a multkori: 2 keleti fekvesu szomszedos szoba,
2*25m^2, kulso fal 60cm vastag rakott 20m hosszan, rajtuk szobankent 2,
egymas mellett levo 110*140-es ablak, fent padlas, sarpadloval,
jelenlegi futes 6kW hotarolos kalyha. Az egyik szoba nappali, a masik
halo, a koztuk levo ketszarnyas ajto legtobbszor nyitva.

A bolt az eDigital lenne, a valasztek pedig ez:
http://www.edigital.hu/Haztartasi_gep/Klima_ventillator/Klima_berendezes-c1963.html

Nem tudom, melyiket kellene valasztani. Legyen minel olcsobb, de jo, es
nem szeretnenk megfagyni. :)
Ezekre gondoltam, nem tudom, mennyire rossz otlet:
    Vortex Vor 12 Inverteres hűtő-fűtő klíma 3,6 kW
<http://www.edigital.hu/Klima_berendezes/Vortex_Vor_12_Inverteres_huto-futo_klima_36_kW-p46391.html>
    Simbio SB 1012 hűtő-fűtő split klíma 3,2 kW
<http://www.edigital.hu/Klima_berendezes/Simbio_SB_1012_huto-futo_split_klima_32_kW-p46003.html>
    Vortex Vor 18 C 3 hűtő-fűtő split klíma 5,2 kW
<http://www.edigital.hu/Klima_berendezes/Vortex_Vor_18_C_3_huto-futo_split_klima_52_kW-p46389.html>

Segitsegeteket elore is koszonom!

david