[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 26., P, 13:32:14 CEST

És az létezik, hogy egy klíma csak hűtő üzemben hőszivattyú, fűtéskor
meg sima fűtőszál?
http://www.klimalap.com/Aircool-klima/Aircool-klimak/Aircool-Mobil-klima-MPK1-09ERN1-26-kw-h%C5%B1t%C5%91-f%C5%B1t%C5%91-klima.html

Aircool MPK1-09ERN1 mobil klíma hűtő teljesítménye: *2600 W*
Aircool MPK1-09ERN1 mobil klíma fűtő teljesítménye: *1800 W*
Aircool MPK1-09ERN1 mobil klíma teljesítményfelvétele hűtésnél: *1090 W*
Aircool MPK1-09ERN1 mobil klíma teljesítményfelvétele fűtésnél: *1800 W

Mert ugye arról volt szó, hogy érdemes klímával fűteni...
*

Gábor