[Epitesz-barkacs] hipertakarékos?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 21:01:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> már a második kört is lefutotta, ezt a 23liter összes vízfogyasztás,
> és csak 6,1 litert kell felmelegítenie, tehát tényleg takarékos, pláne,
> hogy eredetileg mindenhol 42litert kellene fogyasztania :-)

Ha fix a fogyasztás, és kevésnek tűnik a ruhához képest a lé, két dolgot
tehetsz. Belenyugodsz, és a vízhez igazítod a ruha mennyiségét, vagy
belenyúlsz, és átállítod a vízmagasság érzékelést.

Azért van mégegy ötletem: részletesen átolvasod a használati utasítást.
:-)

> és nagyon jól mos :-)

Ez a lényeg!

> na a 1000ford/perc -es centrifúga is szupi :-)  bár zörög, de nem ugrál
> :-)

Meg ez. Bár nem mindenki kedveli a magas centri fordulatszámot, én ennek
messzemenően a híve vagyok. Ez a választásnál szempont volt. (1200)