[Epitesz-barkacs] forrásponti kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 26., P, 21:21:29 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.26. 20:37:47 +2h-kor írta:

> Ha tudod olyan lassan ereszteni, hogy odabenn inkább csak párologjon,
> ne forrjon, akkor talán megúszod, hogy solként kihozza a másik
> alkotórész mikrocseppjeit is.

amikor még nem mélyedtem bele, a gáztelepen az előttem álló
morgott, hogy a palackban kb félig víz lehet, mert a palackból nem jön ki
már semmi, és emiatt nem tudja meggyúltani (akkor -10 körüli hőmérséklet
volt nappal)

én annyit tapasztaltam, hogy +2 idején 1liter valami (akkor a butángáz
fagyogató lelkét nem ismertem, és én is víznek véltem), amit
befőttesüvegbe ki is öntöttem.

azután megtudtam, hogy milyen a butángáz folyadék állapotban :-)