[Epitesz-barkacs] csotores

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 21:42:58 CEST

Szervusz Szépygab!

> Nagyon kellemesen lehet dolgozni a Loctite teflon zsinórjával. Piros
> hengerben árulják, a tetején vágópengével. Ha irányba állítás miatt

Voltam vizesboltban új KPE csatlakozóért. Az eladó fölhomályosított,
hogy ami elrepedt, az gagyi, nála sokkal vastagabb falút vehetek (-:
és tényleg. Volt nálam 3/4 toldó, mutatta az ő hasonló darabját, és
bizony 2 mm-rel vastagabb volt átmérőben (a gagyi 30mm). Különben igen
ritkán megyek máshova, tényleg jó fej. Ajánlotta ezt a zsinórt is, ide
vettem is, mert bármennyire praktikus rendszer, mégsem jó bontani.
Most ideiglenesen visszaraktam a padlót, majd jövő héten lesz új
hajópadló, akkor meg lehet nézni a kötést.

szia: Balázs