[Epitesz-barkacs] forrásponti kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 27., Szo, 00:24:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.26. 23:43:19 +2h-kor írta:

> Igen, de van valami, ami zűrös, elsőre nem látom át: nem légköri a nyomás,
> hanem a propán nyomása uralkodik.

> Súlyméréssel meg lehet állapítani a keverési arányt. Ha csak kicsit akarod

az MSZ....... szerinti A1 keverék..is annyira titokban van a szabványügyiben,
hogy több 10ezerért megvehetem, vagy napi 500 feletti napi olvasójegyért
olvashatnám ki, és max. papírra kijegyzetelhetem :-(

szóval súlymérés lesz a vége :-)

> változtatni úgy, hogy bevállalsz némi veszteséget, akkor tényleg ki lehet
> lassan engedni némi gázt erősen hűtött állapotban (bután dúsítás), illetve
> szintén hidegben átfejteni másik palackba egy részét úgy, hogy az hidegebb
> legyen, ekkor a bután jobban szeret maradni a régiben.

> Ha nem az amilyen csak kell módit választod, hanem valami ésszerűbb
> határokat, netán valami konkrétat, akkor egyszerűbb lesz. Különben sosem
> fogod megoldani a tisztán szétválasztást.

persze csak a  próbához  kell csinálni  egy 30-70  és 50-50 és 70-30 keveréket,
azután ki lehet választani az irányvonalat...