[Epitesz-barkacs] csotores

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 10:19:55 CEST

Szervusz Vajk!

> gallyrament tole a padlo, kell uj?

Hagyományos technológiával lerakott, egyedileg gyártatott tölgy
hajópadló. Egy sávot hosszában fölvágtam körfűrésszel, ezalatt van a
kötés. Mellette tetszőleges szélességben mindkét irányba föl lehet
szedni roncsolás nélkül. Homok tökszáraz volt, kivettem, alatta
geotextil. A kavics megóvta a fölső rétegeket a nedvesedéstől, a sok
köbméter beépült a ház alá... (eddig nincs mozgás) Nem volt ép pót
padló, ezért ugyanott gyártatok még, lesz tartalék is. Összesen 1 m2
új lesz, kb. 0,3 elég lenne.

szia: Balázs