[Epitesz-barkacs] Villanykalyha + teglak

Kovács János kojanka at gmail.hu
2009. Jún. 27., Szo, 10:46:41 CEST

Hali!
Miután több napja olvasom a felajánlásodat, a vill. kályhával kapcsolatban,
én vállalom, az el hozatalt. Csak azért jelentkeztem most, mert még nem
tökéletes a kocsim. Utánfutóval mennék, csak adj egy kis időt légyszi,
ameddig tökéletesebb lesz..Motorikusan beteg szegény..ok motor, (diesel)csak
valami taknyot tettem bele, és fuldokol..most az adagolót kellene
szétszednem:)

                                                               Kösz a
türelmedért, ha müxik...