[Epitesz-barkacs] Villanykalyha + teglak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 12:39:34 CEST

Hofferek Attila wrote:

> En azt hallottam, hogy ennek ellenere osszeall meg egy koncert erejeig
> :-)

Úgy hallottam elsőre, hogy visszaveszik a jegyeket, de aki nagyon
szerette, szerintem megtartja emlékbe.
Viszont, ha a szervezők közelében lennék, tennék egy világraszóló
javaslatot: biztos vagyok benne, hogy a világ számos pontján létezik olyan
fazon, mint nálunk a Bereczki Zoltán (lehet, hogy nem jól írom a nevét),
akik baromi jól tudják énekben is, meg táncban is utánozni. Szóval én
bizony a jegybeváltás lehetősége mellett megtartanám a koncertek egy
részét úgy, hogy más hírességek mellett Jacksonutánzókat vinnék a
szinpadra. Átalakulhatna emlékkoncert-sorozattá, ha nem is lenne mind
megtartva - bár ki tudja, lehet, hogy lenne rá igény.