[Epitesz-barkacs] csotores

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 12:43:27 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> Egyetemen volt egy vizgepes tanarom, aki ott volt a nilusi eromu
> probauzemenel, meg mint ganzos emberke..
> meselte, milyen erzes, mikor ezt a csapnyitast es zarast nagy meretekben
> adjak elo. valoszinuleg nekem pelus is kene hozza.. :-))

Tényleg élményszámba menet, de nem hiszem, hogy ez lenne bárki reakciója.
Inkább érdekesség. A durva jelenségeket is meg lehet szokni, ha kiderül,
hogy nem életveszélyesek.

Elektromos témában nagyobb ijedségekre lehet szert tenni, mert azok jó
váratlanul és nagyon gyorsan történnek. Na de ott meg nincs idő
behuggyantani. :-)