[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 27., Szo, 15:42:32 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.27. 15:27:39 +2h-kor írta:

> Szerintem is, de nyilván azért, hogy azt is kivezethesse (erre utal a
> koaxiális is).
> Két légcsövet kivezetni sokkal nagyobb felfordulás, mint egy rendes
> splitet felszerelni, és akkor a kompresszor kívül zörög.

az biztos, hogy a koaxos csőhöz  csak egy 125-ös lukat kell fúrni,
és ha kiderül, hogy ott nem jó a ketyere, és jobb lenne arrébb rakni
az egy koaxal könnyebb

ha a splitet felszereled, és jobb volna arrébb tenni, az sokkal macerásabb,
ahhor leginkább a klímás szerelő is kell,

egy koaxos levegőbevezetést meg laikus barkács is ki tud a falból
egy lukat kilukasztani