[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 16:56:52 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nagyon nagy baj az, ha kinyom egy kis használt levegőt a szobából?
> Tudom ront az energiamérlegen, de szellőztetni úgy is kell.

Akkor nem jó, ha a cél a páramentesítés. Pl amikor kint nagyon fülledt a
levegő. Azt eredményezi, hogy ugyan sok hőt kitol a meleglevegős csövön,
de mivel amit beszív, az nemcsak meleg, hanem jó párás is, ezért egy
sokkal magasabb páraszinten tud állandósulni a belső légtér.

Most pl már egy egész napja párátlanítok, mert sok vödör víz bejutott ide
a pincémbe. Végül úgy oldottam meg, hogy az elázott részen fűtöttem az
egyikkel, a másik részen, ahol nem volt beázás, ott meg párátlanítottam a
másikkal. Mostanra úgy kiszáradt a levegő, hogy már csak kevés
vízgyöngyözést látok a másikon. Ezt nem lehetne megcsinálni azzal, ami
folyton húzza be a kinti, párás levegőt.