[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 18:01:40 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Rosszul figyeltem meg, hogy nyeregtetőd van? Az oromfalon elfér egy
> szellőzőrács.

Igen, ez lenne az, amit meg tudok csinálni, csak én nem oromfalnak hívtam.
(Nem ismerem jól a terminológiákat.)

> A szívás meg hadd menjen a padlástérből, legfeljebb gyorsítja a
> cserepek alatti átszellőzést

Nem az igazi, mert muszáj eléggé lezárni a cserepeknél azért, mert erős
szélvihar és eső esetén belül is tud esni az eső. Egyszerűen felfújja a
szél a cserepeken a vizet, és belül esik. Ezért már eleve lezártam sok
helyen a vizszintes réseket, és mindet le akarom zárni.

Mivel van egy tetősíkdarab kiemelés is a kinézett részen, mintha
felnyitnám, lehet, hogy ennek az oldalán oldom meg a bevezető levegőt.
Valami jópofa ki- meg bejárati elemet kellene találni vagy csinálni, ami
nem engedi be szélvihar esetén sem az esőt, viszont a levegő
akadálytalanul tud közlekedni ki-be.

Na de az egész még annyira távoli, hogy tán meg se valósul.