[Epitesz-barkacs] csotores

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 28., V, 00:52:20 CEST

Sziasztok!

Mennyire szorul meg az ilyen kötés? Azt tételezem fel, hogy az
így összecsavart kötés könnyen elfordul, nincsen elég
mechanikai tartása, de annyira drága az anyag, hogy nem
próbáltam ki. Egyelőre kóccal, faggyúval (sréz fitting)
szerelek. A kócnak megvan az a jó(?) tulajdonsága, hogy a
menetek közé jutó víztől megdagad. Nem lehet, hogy éppen ez
repeszti el az öntvényt? Most komolyan aggódni kezdtem, mert
nemrégiben nagyon sok ilyen kötést csináltam és rendesen
meghúztam. Szerencsére falon kívüli szerelés, olyan
"csillagpontos elosztó", amiről talán Józsi tett említést, de
még így is elég kellemetlen egy közbülső darabot kicserélni.

Üdv
pi