[Epitesz-barkacs] Mai családi kör

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 29., H, 08:39:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.29. 07:42:42 +2h-kor írta:

> Dehogy maradtál! Egy csomószor olvastam, hogy "a mi falunkban...". :-)

:-)

ma sem érjük el a falusias szintet sem, mert üzemanyagért ma is be kell menni lőrincre :-)
---------------------
4. falusias (7,5 m-t meg nem haladó - a lakóépületre vonatkozó - megengedett legnagyobb építménymagasságú) lakóterület.

Falusias lakóterület
14. § (1) A falusias lakóterület legfeljebb 7,5 m-es épületmagasságú lakóépületek,
(2) A falusias lakóterületen elhelyezhető:
8. üzemanyagtöltő.

amikor 25 évvel ezelőtt ide költöztünk, természetesen tudtuk, hogy hova jöttünk,
(a lábszomszédnál disznó is volt) szóval nem baj,

csak az veri ki a biztosítékot, ha a disznóól a "székesfővárosi" kétes büszkeséggel
párosul :-)