[Epitesz-barkacs] vákum -pb

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 29., H, 12:36:11 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Némi melegítés árán annyira ki lehet facsarni, hogy ha majd lehül, és
leszedve a helyéről megnyitod, a levegő megy befelé. Mondjuk nem
egészséges dolog, mert ugye ott nem kéne levegőnek lennie.

Persze mindent csak módjával, mert nem biztos, hogy csak bután marad az
alján. Én már jártam úgy, hogy a gáztűzhely csapjait szét kellett szedni
ilyesmi után, mert valami zsíros trutyival mentek tele, és eldugult
minden. Azt utólag persze nem tudom, hogy ez benne volt, és csak a
folyadékállapotú valamilyen szénhidrogénféle feloldotta, és rossz helyre
szállította, vagy a palackból származott, csak azt tudom, hogy nagyon
kellemetlen feladat volt.