[Epitesz-barkacs] olomsoret

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 29., H, 19:40:04 CEST

vajk fekete wrote:
> google azt mondta, hogy regen ugy csinaltak, hogy egy kemenyszeru
> 80meter magas
> toronyban ontottek fentrol az olmot, alul meg vizbe esett. es utkozben
> gomb alakura
> megfagyott.

És ma? Lehet, hogy erős légáram fölfelé... Bár a szabadesés annyiban jobb,
hogy ott először lassan halad, és mire már elég gyors, lehet, hogy
meghúzott a felülete, tehát már nem deformálódik.

Kevés golyót lehet acélsablonba is önteni. Vagy akár alu is szóba jöhet.
Ebben az a jó, hogy csak rá kell közelíteni a golyó formára, aztán
acélgolyót belepréselni...

Volna ötletem, hogy lehet megcsinálni az egészet, de hosszú leírni. Majd,
ha nem lesz jobb.