[Epitesz-barkacs] jegeso

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 30., K, 13:14:53 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.06.30. 02:45:03 -7h-kor írta:

> teniszlabda adagolo cucc? ott allat precizen ismert a kezdosebesseg.

a teniszlapdaadagoló csak egyfajta labdaméretet tud adagolni?

> (ket gumikerek forog egymas fele, de nem ernek ossze. kozedobsz egy golyot,
> beszorul, es pontosan azzal a sebesseggel ami a kerek keruleti sebessege
> kilovi. ha a kerekek tehetetlensege nagy, az egesz nem fogja meg oket egy
> pillanatra sem.)

akkor két autókerék egymással szembe forog, és 10centi átmérőjű (ez nekem az
ökölméretem) fagolyót is ki tudna lőni és akár a 150km/h -nak megfelelő
fordulatszám is kijöhetne :-)

amelyik cserép vagy zsindelyes deszkázat kibírja, csak olyan tető lenne,
amelyik meg tojásmérettől  eltörik, olyan fajta cserép meg el lesz kerülve