[Epitesz-barkacs] jegeso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 30., K, 13:42:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az acél trapézlemez alatt az 4 - 5mm-es vaslemezt érted, amiből
> a vízóraakna fedlapját készítik?

Nem hinném, hogy erre gondolt. Szerintem már a fél-1 mm vastag lemez se
sérülne meg simán sem.

Szerintem a betoncserép is rohadt sokat kibírhat. Onnan sejtem, hogy
vettem párat, és mivel nekem simán kellett, levéstem a kapaszkodó akármit
róla, aminél fogva felakad a tetőlécen. Nos hát rohadt nagyokat kellett
ütni a vésőre, de próbáltam kőműves kalapáccsal is... jóval nagyobb
energiák mentek be, mint amit a jégeső tud.