[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 30., K, 17:16:07 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez a feltett kérdés:
> ----------
> ha ez nem csak marketingduma,  akkor  egy  5 x 15m-es  üvegházat

Meglepne, ha válaszolnának. Nem szabad idegennek ilyen rosszindulatú
kérdést feltenni. Képzeld magad a helyébe! Ül ott egy alkalmazott, aki pl
reggel kinyitja a számítógépét, közben megiszik egy csésze teát, és látja
a leveledet. Lehet, hogy ha kicsit idegesebb fajta, úgy a földhöz bassza a
csészét, hogy ripityára megy. És ha személyesen kérdeznéd, talán hozzád is
vágná.

Nekem a kérdésedből a jött le, hogy nem is vagy kíváncsi a válaszra.
Ugyanis, ha kíváncsi lennél, akkor szelídebben, és érdemit kérdeznél.

Nevelési offolás vége. :-)